Cayma
hakkı nedir ?
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun gereğince , alıcıların teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma haklarını kullanarak sebep göstermeden ve kargo ücreti ödemeden ürünleri iade etme hakları vardır. Lütfen İade Şartlarını Okuyunuz. Kanunu her kurumun uygulaması gerekmektedir. Bu bildirimi 444 64 34 numaralı çağrı merkezimize yapabilirsiniz.
İade
Şartları Nelerdir?
-İadeler orijinal kutu veya ambalajı ile
birlikte yapılmaktadır. Orijinal kutusu, ambalajı bozulmuş (kargo etiketi
yapıştırılmış ve koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilemez ) iade için
satılabilirlilik özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir.
-Tüketicinin cayma hakkını kullanması veya
ilgili hakem heyeti/mahkeme kararı neticesinde satın almış olduğu ürünü,
SATICI’nın anlaşmalı olduğu Yurtiçi Kargo ile SATICI’ya iade etmesi
gerekmektedir. İade ürünün anlaşmalı kargo firması ile gönderilmesi halinde
cayma hakkının kullanımından veya ürünün iadesinden kaynaklanan masraflar,
SATICI’ya ait olacaktır. SATICI’nın anlaşmalı olduğu kargo firması dışında ürün
iade gönderimi olması halinde iade gönderi kargo masrafları, TÜKETİCİ
tarafından karşılanacaktır.
- Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi
yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş
vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri
mümkün olmamaktadır. (Örn : hafıza kartları, kozmetik ,bilgisayar donanım ve
yazılım ürünleri )
Özel Ürünler İçin İade Şartları
Elektronik ürünlerin "Cayma Hakkı"
dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün, orjinal kutusuna zarar
verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile
birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi
reddedilecektir. Kurulumu servis tarafından yapılan ürünler için servis
haricinde kutunun açılması ve kurulumunun yapılması durumunda iade
alınmayacaktır. Satın alınan cep telefonuna sim kart takılması, WiFi ile
network bağlantı kurulması halinde cihaz 2. el statüsüne geçmiş olacaktır.
İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün satılabilir
özelliğinin kaybolmaması" gerekmektedir. Bu nedenle sim kart takılan veya
WiFi ile bağlantı kurulan ürünler cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.
Ayıplı ürün olması halinde mağaza ile irtibata geçilmelidir. Mağaza, teknik
servis raporu talep edebilir. Cayma Hakkı dışında kalan 14 gün ila 6 ay arası
iade talepleri için, elektronik ürünlerin teknik servise gitmesi ve servis
tarafından iade kararı verilmiş olması gerekir.
Diğer
Ürünlerin iadesinde;
Ürün
iade sürecinden sonra ödediğim ücreti nasıl geri alırım ?
İade koşullarında belirtilen şartlara uygun
taleplerinizde; ürünün Evshop’a ulaştığı andan itibaren üç ( 3 ) iş günü
içerisinde ürün satış bedeli alışveriş yaptığınız hesaba iade edilecektir.
Kredi kartınıza yatırılan geri ödemenin kredi kartı ekstrenize artı bakiye
olarak yansıması, bankanızın süreç ve uygulamalarına bağlı olarak ortalama 1- 3
hafta sürebilmektedir. Bu süreç genel bir uygulama olup, Evshop’un herhangi bir
müdahalede bulunma hakkı bulunmamaktadır. İade işleminizin kredi kartınıza
yansımasında gecikme yaşanması halinde, bankanızdan detaylı bilgi
alabilirsiniz.
Arızalı
Ürün İade ve Değişim
Sevkiyat
ve Teslimat
Sözleşmeli Alışverişlerde Teslimat
Kredi Kartı- Havale/EFT ile Yapılan Alışverişlerde
Teslimat
EVSHOP Teslimatı
Beğendiğiniz ürünü sepete ekledikten sonra,
teslimat ve fatura adresi bilgilerinin altında yer alan teslimat şekli
ekranından Evshop Teslimatını seçmeniz halinde ürününüz ücretsiz olarak Evshop tarafından teslim edilecektir.
Kargo Teslimatı
Beğendiğiniz ürünü sepete ekledikten sonra,
teslimat ve fatura adresi bilgilerinin altında yer alan teslimat şekli
ekranından kargo firması ile teslimatı seçmeniz halinde kargo firması
tarafından teslimat gerçekleştirilecektir.